مشاوره و طراحی دکوراسیون داخلی

اجرای دکوراسیون داخلی یک امر زمان بر است که دانش و تجربه کافی در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون را می طلبد. ما به شما کمک می کنیم فضای داخلی منزل یا دفتر کار خود را به زیبایی طراحی کنید. در ظاهر استفاده از خدمات مشاوره و طراحی دکوراسیون داخلی پر هزینه به نظر می آید اما در حقیقت در پایان کار، از بسیاری از هزینه های بیهوده کاسته می شود. توجه داشته باشید که شما ممکن است در طراحی منزل یا دکوراسیون دفتر کار خود تجربه نداشته و تنها سلیقه شخصی خود را در نظر بگیرید، اما یک طراح، علاوه بر در نظر گرفتن سلیقه شخصی شما، با دید حرفه ای و سال ها تجربه، بهترین استفاده را از فضا می کند. یک طراح داخلی با در نظر گرفتن نور، رنگ، انرژی، کاربرد لوازم، قوانین فنگ شویی و … فضایی زیبا و کاربردی برای شما به وجود می آورد.

  • بازسازی و اجرای دکوراسیون داخلی محیط مسکونی ،تجاری ،اداری و..

  • طراحی سه بعدی دکوراسیون داخلی منزل
  • طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه و مغازه
  • طراحی سه بعدی فضای سبز
  • طراحی نمای ساختمان
  • طراحی سازه پروژه های معماری

تعرفه طراحی دکوراسیون داخلی

بودجه مشخصی را برای اجرای طراحی دکوراسیون کنار بگذارید. قسمت مورد نظر خود از منزل که می خواهید تغییر دهید را مشخص کنید. به عنوان مثال آیا دکوراسیون اتاق پذیرایی مد نظر شماست یا مایلید طراحی داخلی اتاق خواب ها تغییر کند؟ می خواهید کفپوش را نیز تغییر دهید یا تنها به دکوراسیون دیوار ها و طراحی سقف در کنار وسایل منزل می پردازید؟ گزینه های مختلفی از جمله متراژ فضای طراحی، موقعیت پروژه، نوع طراحی و خود طراح در هزینه طراحی داخلی تعیین کننده هستند. هر یک از این گزینه ها مانند قیمت طراحی سقف، طراحی داخلی، طراحی فضای بیرونی و … به صورت مجزا محاسبه می شود.

هزینه طراحی داخلی به شیوه های مختلفی از جمله محاسبه ساعتی، متراژ، درصدی و توافقی قرارداد بسته می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخش سفارش طراحی دکوراسیون داخلی مراجعه نمایید.