ورق کامپوزیت INTERIOR

بهره گیری از ورق کامپوزیت نمای داخلی INTERIOR پرمیوم باند تلفیقی از طرح های مدرن و کلاسیک است و البته منحصر به فرد با صرف هزینه نه چندان زیاد، این خلا را پوشش دهد . طراحی دکوراسیون با ورق کامپوزیت نمای داخلی INTERIOR پرمیوم باند این مزیت را دارد که کلکسیونی از مدل ها و طرح های شگفت انگیزی را در اختیار طراحان و معماران قرار می دهند تا معماران بدون محدودیت قوه تخیل خود را گسترش دهند و به یک ترکیب منحصر به فرد از هنر معماری دسترسی پیدا کنند.

این کلکسیون ویژِگی های قابل توجه دیگری نظیر انعطاف پذیری بالا ، سبکی وزن ، قابلیت شستشو ،نصب آسان و سریع ، سطح یکنواخت و صاف و ضمانت نامه 15 ساله کارخانه را به همراه دارد و می تواند بر غنای یک اثر معماری بیافزاید. در نهایت ، فضای داخلی محل سکونت ، کار و یا تفریح می تواند منبع تمام نشدنی نشاط و آرامش باشد به نحوی که فضای شیک و خاصی را بوجود آورده و روح مدرنیته در آن دمیده شده باشد.

ورق های کامپوزیت داخلی پرمیوم باند به چندین روش قابل اجرا می باشد که در ادامه ۲ روش نحوه اجرای ورق کامپوزیت داخلی پرمیوم باند مختصر توضیح داده می شود :

روش اجرا با استفاده از شاسی زیر سازی :

این روش نصب که در صورت وجود ناصافی و برآمدگی و فرورفتگی در سطح مورد نظر قابل استفاده می باشد در این روش از زیر سازی MDF با ضخامت های مختلف جهت زیر سازی استفاده می گردد . و سطح MDF به صورت کامل چسب کاری و پرس کاری می گردد و بعد به صورت مستقیم شاسی روکش شدن به روی دیوار یا هر قسمت دیگری که مد نظر است نصب می گردد . لازم به ذکر است در روش یاد شده به علت شاسی از ضخامت های مختلف ۱/۵ میل تا ۳ میل قابل استفاده می باشد .

روش اجرا بر روی سطح به صورت مستقیم :

در این روش ورق های آلومینیوم کامپوزیت فوق بدون استفاده از شاسی زیر سازی ( و بصورت کاملا مستقیم ) و با ضخامت بیش از ۲ میلیمتر بر روی سطح مورد نظر جهت نصب که باید کاملا صاف و یکدست و همواره باشد و بصورت کامل عملیت چسب کاری انجام گردد ، نصب می گردد .

image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image