ورق کامپوزیت P.V.D.F

ورق آلومینیوم کامپوزیت PVDF پرمیوم باند از دو لایه آلومینیوم که به دور یک هسته ترمو پلاستیک طی عملیات اکستروژن مداوم صورت می گیرد تشکیل شده است .

سطح آلومینیوم خارجی در این نوع ورقها علاوه بر روکش فلور کربن ، پی وی دی اف و کینار 500 از روکش ماکرو یا نانو پوشانده شده است .

و سطح لایه زیرین ورق توسط روکش رنگ محافظ ( کرومات و پلی استر ) جهت جلوگیری از خوردگی یا اکسیده شدن پوشش داده شده است .

شایان ذکر است این نسل جدید از تکنولوژی که از پروسه های شیمیایی و مکانیکی بهره برده است تولید ورق های کامپوزیت پرمیوم باند را به یک پروسه استثنایی در این مرحله از تکنولوژی تبدیل کرده چرا که علاوه بر دارا بودن کلیه ویژگیها و مزیتهای ورق های  P.V.D.F   معمولی خصیصه های بارز دیگری را از جمله عدم جذب گرد و غبار و پاکیزگی و شستشوی آسان ورق را به همراه دارد و موجب شده نسبت به برند های موجود در بازارهای جهانی خصوصیات متمایزی را ایجاد کند که علاوه بر صرفه جویی اقتصادی و سود آور، تحول شگرف در صنعت ورق های کامپوزیت آلومینیمی به وجود آورده است.

کاربردها:

پوشش نمای خارجی با پانزده سال ضمانت ، پوشش نمای داخلی با بیست سال ضمانت ، تعویض نماهای قدیمی ، قابهای پنجره ها ، سر در فروشگاهها ، فریم ها و درب منازل ، ستون ها ، غرفه و استندهای نمایشگاهی ، سقف و پارتیشن بندی…..

ویژگی پرمیوم باند
ضخامت ورق ۳mm, 4mm , 5mm, 6mm
آلیاژ آلومینیوم AL 3003
پوسته آلومینیوم ۰.21mm~0.5mm
روکش رنگ P.V.D.F-KYNAR500-15 Years RESIN Guarantee
ابعاد عرض: min:1000mm ,max:1570mm طول:min:1000mm ,max:6000mm
image
image