ورق کامپوزیت براق شاین

دارای ویژگی های صافی و صافی عالی سطح ، رنگ های مختلف یکنواخت ، به راحتی تمیز کردن ، مقاومت در برابر آتش است و به راحتی قابل پردازش است. ورق کامپوزیت آلومینیومی با براقیت بالا به طور کلی در تابلوهای تبلیغاتی ، تابلوهای تبلیغاتی ، دیوارپوش ، سقف و دیوارهای پرده بیرونی ساختمانی استفاده می شود. پردازش ساخت پانل کامپوزیت آلومینیومی با براقیت بالا ، استفاده از یک لایه اپوکسی رسانده از حرارت است که با آلومینیوم پر شده است تا دنده های مسطح را به یک صفحه پایه باند اکستروژن بچسبانید. بنابراین سطح پانل کامپوزیت آلومینیومی با براقیت بالا یکنواخت تر خواهد بود تکنیک های ساخت ورق آلومینیوم کامپوزیت پنل در سال های گذشته پیشرفت چشمگیری را تجربه کرده است. پیش از این ، پنل های کامپوزیت محصولاتی مناسب برای ساختمانهای کاربردی و ساختمانهای صنعتی به حساب می آمدند. با این حال ، ویژگی های خوب عایق بندی ، تطبیق پذیری ، کیفیت و ظاهر بصری جذاب آنها باعث شده است که از پانل ها در طیف گسترده ای از ساختمانها استفاده گسترده و گسترده شود.

استحکام لایه برداری عالی صافی و صافی عالی سطح عالی آب و هوا ، خوردگی ، مقاومت در برابر آلاینده حتی پوشش ، رنگهای مختلف نسوز عایق ، گرما و عایق صوتی عالی مقاومت در برابر ضربه عالی مقاومت در برابر ضربه بسیار سبک وزن و فرآیند آسان برای نگهداری ، خود تمیزشوندگی

متداول ترین کاربرد ورق کامپوزیت در تابلوهای کامپوزیت براق ، استفاده در روکش دیوارها و لبه های سقفی ، تابلوهای تبلیغاتی و تابلوها است که در قسمت های مختلف فروشگاه و دیوارپوش های داخلی و خارجی استفاده می شود. با این حال ، یکی از بزرگترین مزیت تابلوهای براق بالا این واقعیت است که به همین دلیل تنها در انواع مختلفی از رنگ ها ظاهر می شوند و استفاده از تابلوهای نشانه رنگی با براقی بالا در حوزه بازاریابی مانند بیلبوردها کاملاً متداول است.

ویژگی پرمیوم باند
ضخامت ورق ۳mm, 4mm , 5mm, 6mm
آلیاژ آلومینیوم AL 3003
پوسته آلومینیوم ۰.21mm~0.5mm
روکش رنگ P.V.D.F-KYNAR500-15 Years RESIN Guarantee
ابعاد عرض: min:1000mm ,max:1570mm طول:min:1000mm ,max:6000mm
image